Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חקירות בחוץ לארץ

 

כל החקירות המתנהלות בגבולות מדינת ישראל אך מעבר לסמכותה מכונות חקירות בינלאומיות. הקשרים ההדוקים של משרד החקירות עם מקורותיו המקומיים חיוניים לביצוע חקירות בחו"ל באופן מוצלח מכיוון שהם מתקיימים במסגרות זרות ובאווירה פחות מוכרת. במדינות הרבות בהן פועלים חוקרים של משרד אור חקירות, יש את התשתית התפעולית ומנגנוני הגבייה. אור חקירות עורכים מגוון רחב של חקירות חוץ, לרבות חקירות פיננסיות, מעקבים, חקירות עסקיות, איתור נעדרים או חייבים, איתור נכסים ועוד. הם מסיימים בהצלחה חקירות מורכבות בגלל שיתוף הפעולה המתמיד שלנו עם המקומיים.

מהי בעצם חקירה גלובלית ומה היא מכסה?

חקירות יכולות באמת להתייחס למגוון רחב של חקירות ממספר תחומים, לרבות דיני משפחה, מודיעין תאגידי, מעקב אחר נכסים, איתור יורשים, חקירה כלכלית ועוד. כולן נחשבות לחקירות בינלאומיות מאחר שלפחות חלק מהחקירה הכוללת כרוכה בבדיקה של גורמים ממדינות אחרות או מבוצעת בפועל במדינה אחרת. במצבים אלה, על החוקרים לעבוד במספר מדינות שונות, להפעיל גישות שונות לאיסוף מידע וחקירה, לשתף פעולה עם שותפים רבים במדינה הזרה ולעמוד בחוקים המקומיים. משרד אור חקירות עוסק בעיקר במודיעין עסקי וחקירות כלליות ומגוונות. בנוסף לאלה, הם מבצעים גם פעולות הקשורות למשפחה, איתור כספים, נכסים ועסקים, וכן עורכים חקירות סבוכות נוספות.

איך בדיוק מתנהלות חקירות בחו"ל?

 חוקרים שעובדים על תיקים של חקירות נתקלים במספר רב של אנשים ממדינות שונות ומכירים את מערכות המשפט שלהם. עליהם לנקוט בפעולות שונות ולנהל חקירה המתנהלת במקביל בארץ ובחו"ל. טיסה לכל המדינות הנחוצות משמשת לאיסוף מידע ונתונים, לרבות מודיעין עסקי מהארץ ומהעולם, הפעלת ארגונים אזוריים, שימוש במאגרי מידע גלובליים ושיטות דומות. כתוצאה מהגלובליזציה והתקדמות הטכנולוגיה, פתיחת תביעה משפטית או חקירה בקנה מידה עולמי הופכת לקלה יותר. חוקרים בינלאומיים מנוסים ובעלי ניסיון רחב ומעמיק נשכרים על ידי הלקוחות.  החוקרים צפויים לפעול במקומות רבים במקביל, להשתמש בשיטות הטובות ביותר לאיסוף נתונים ולערוך מחקר בינלאומי תוך שמירה על קשרים אישיים עם אנשים במדינות אחרות, הכל בהתאם לתקנות המקומיות. אור חקירות משתפים פעולה עם רשויות אכיפת החוק המקומיות ומסוגלים לפתור בהצלחה מקרים קטנים ומורכבים בצד השני של העולם כתוצאה מכך.

חקירות בחו"ל

השאירו פרטים:

חקירות פרטיות

חקירות דיסקרטיות ופרטיות

חוקרים פרטיים נשכרים לחקור מגוון רחב של נושאים מורכבים. מעקב, זיהוי פלילי, איתור אנשים אבודים וטכניקות חקירה רבות אחרות. עבור אנשים עם היכולות, ההתלהבות וההשכלה

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר