Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חקירות בינלאומיות

משרדנו מקושר לגורמי חקירה בחו"ל וחבר בארגון החוקרים הבינלאומי "w.a.d". במהלך השנים, צברנו ניסיון רב בביצוע חקירות כלכליות ומעקבים מחוץ למדינת ישראל, באירופה, ארה"ב ודרום אמריקה, המזרח הרחוק ואפריקה. חקירות אלא נעשות במיומנות רבה והמידע שהתקבל סייע בידי לקוחותינו לממש חובות ו/או לקבל החלטות מושכלות בנוגע לעסקאות רבות היקף עם גורמים מסחריים בחו"ל.

לעיתים רבות חקירות מתבצעות בארץ אך לפעמים יש צורך להמשיך את החקירה בחו"ל על מנת להגיע לחקר האמת. הדוגמא הטובה לכך היא נכס שמגלים שהוא בחו"ל ורוצים לדעת מי היורשים החוקיים, חייב שברח לחו"ל.

 לא תמיד יודעים מיד בתחילתה של החקירה כי יצטרכו להמשיך את החקירה בחו"ל לעיתים זה קורה מבלי שרוצים בכך ואז חקירה שהחלה בארץ עוברת לחו"ל עם הבעיות שאיתה מביאה חקירה בינלאומית הצורך להטיס חוקרים לארץ זרה, הצורך לדעת את שפת המקום על בוריה על מנת שלא יחשדו והצורך לדעת את החוקים השונים במדינות השונות ולפעול לפיהם מאמר זה יספר לכם על הנושא של חקירות בינלאומיות.

מהן חקירות בינלאומיות?

חקירות אל הן חקירות שמבוצעות לא בגבולות הארץ אלא מחוץ לגבולות המדינה. החקירות האלו מתקיימות בתנאים זרים ואין בהן את הצורך והיכולות של המשרד להשתמש בקשיים הפנימיים וביכולת שלו על מנת להגיע אל המקומות השונים שיכלו לעזור להגיע אל מקורות שונים, מתחילים את החקירה מאפס ללא מקורות מידע שונים.

מזה חקירה בינלאומית ולאן היא נכנסת?

חקירה בינלאומית חולשת על מגוון רחב של תחומים, החל מחקירות כלכליות, איתור נכסים, איתור חייבים, חקירות מודיעין עסקי או דיני משפחה.

חקירה בינלאומית נקראת כזו אם היא מתבצעת בפועל במדינה אחרת ושיש בה קשר לאנשים שחיים במדינות אחרות.

במקרים רבים על החוקרים להיות במספר מקומות שונים לפעול על פי החוקים של מדינה אחרת ובשטח שהם אינם מכירים על בוריו.

למה כדאי לפנות אל חוקר פרטי?

 רבים טוענים כי למדינת ישראל יש קשרים רבים עם מדינות אחרות אך לעיתים הבירוקרטיה היא קשה ומסורבלת. דבר זה עלול לעכב את הפתרון ולגרום לרבים לא להכיר בכך ולפנות אל חוקר פרטי שיכול להצליח להביא תוצאות מעולות בפרק זמן קצר ביותר. לעיתים רבות מדובר על חוקרים פרטיים שעושים שימוש רב בציוד מתוחכם ובשיטות חקירות שונות ואף על פי שמדובר בחוץ לארץ מצליחים לקיים את החקירה ולהגיע לפתרון הצודק והטוב ביותר.

לכל אחד יצא להרגיש שאדם מסוים טומן לו בור או רוחש מזימה. לעיתים רבות חקירות רבות מתרחשות בארץ אך לפעמים חקירות גם מתחרשות בחו"ל, מישהו זר שמנסה להתחקות תחת העקבות של אדם שאבד או נכסים שלא יודעים את מקומם.

 לפעמים חושדים כי אדם מסוים מעל או גנב מהמפעל אך לפני שמצליחים לעלות על עקבותיו הוא לוקח את רגליו ובורח לחוץ לארץ על מנת למצוא מקלט מהעבירה שלו. במקרים כאלו למשל החקירה, למרות שהחלה בגבולות הארץ, היא תאלץ לצאת מגבולות הארץ על מנת להתחקות אחר החייב או הגנב. חשוב שמשרד החקירות יתמחה בנושאים אלו על מנת שהחקירה תהיה חוקית גם במדינות אחרות.

הייחוד של חקירות בחו"ל

 חקירות אלו הן מיוחדות ושונות מחקירות בארץ במגוון רחב של היבטים אך ניתן להצביע על שני היבטים אלו.

חוקים שונים

 במדינות שונות יש חוקים שונים היכולים להשפיע על החקירה, לכן חקירות בחו"ל צריכות להתבצע על ידי חוקרים פרטיים שיודעים את כל החוקים ושולטים בפרטים של החוקים השונים. בארצות הברית טווח החקירה ואפשרויות החקירה הן כמעט בלתי מוגבלות ולכן על משרד להיערך מראש ולהכין עצמו לכך. במדינות אחרות ישנם חוקים אחרים ולכן על המשרד לברר את החוקים האלו לפני ולהכין את צוות המשרד לכך מבעוד מועד.

תרבות שונה

ברוב המדינות אליהן יגיע חוקר ובעל משרד החקירות, התרבות שונה ויש בה קודי התנהגות אחרים. על החוקר להיות יליד המקום או לפחות כזה המכיר את שפת המקום ברמה גבוהה למדי. יש לכך שתי סיבות – על מנת לא לעורר את חשדם של המקומיים, חשוב מאד שלא יחשדו באדם שהוא מגיע לאסוף מידע על מישהו. הוא צריך להיות בדיוק כמוהם להיות חלק מהתרבות מהקודים שלהם. יש צורך לרכוש אמון על מנת להשיג מידע מהימן יש לשקול את המילים ואת קודי ההתנהגות הרצויים ולפעול לפיהם.

מחיר

חקירה בחו"ל תהיה בוודאות משמעותית יותר יקרה מחקירה בארץ יש לממן טיסה, שהות, ארוחות והוצאות שונות, כמו כן  איסוף מידע שונה מאשר בארץ.

קרדיט: freepik

השאירו פרטים:

חקירות פרטיות

חקירות דיסקרטיות ופרטיות

חוקרים פרטיים נשכרים לחקור מגוון רחב של נושאים מורכבים. מעקב, זיהוי פלילי, איתור אנשים אבודים וטכניקות חקירה רבות אחרות. עבור אנשים עם היכולות, ההתלהבות וההשכלה

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר