Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חוקר פרטי במרכז

במרבית המקרים אנשים נוטים לחפש חוקר פרטי כאשר הם נתקלים בצרה או בבעיה הדורשת פתרון . לכן חוקר פרטי צריך להיות לא רק איש מקצוע טוב על מנת להגיע לחקר האמת במגוון רחב של שיטות ואמצעים שונים אלא גם צריך להיות קשוב ואנושי ובעל לב על מנת לשמוע את הסיפור של אנשים שפונים אליו להבין אותו ולעזור להם . ולכן החשיבות של בחירת חוקר פרטי במרכז היא גבוהה זאת על מנת להגיע אל חקר האמת מהר ככל האפשר.

לא רק תושבי גוש דן והמרכז   אלא גם כאלו הגרים בישובים מרוחקים בצפון ובדרום יעדיפו להביא אדם זר שלא גר בסביבה על מנת שהחקירה תתנהל בצורה טובה יותר.

כיצד ניתן לבחור חוקר פרטי במרכז?

  • בחירת תקציב – שעת המחיר של חקירה תלויה במספר רב של פרמטרים שונים אך ככלל חוקר פרטי העלות של שעת חקירה היא בין : 300-500 ₪ לשעה  כאשר הפרשי המחיר תלויים בפרמטרים השונים.
  • הרקע של החוקר- חשוב מאד לשים לב לרקע של החוקר הוא צריך להיות בעל ניסיון רב וזיקה לתחום הכלכלי , בעל וותק ובעל רישיון לניהול משרד חקירות.
  • ניסיון – תוודאו כי לחוקר הפרטי יש ניסיון וכן חשוב לוודא כי לחוקר הפרטי במרכז יש ניסיון בתחום החקירה /מקרה הדומה לשלכם.
  • פרטים שונים- במהלך הפגישה עם חוקר פרטי ניתן להתרשם מהניסיון שלו, הרוגע והרצינות.
  • סוגי חקירות – כל משרד חקירות מתמחה מגוון של חקירות שונות. חשוב מאד לוודא כי לפני החקירות השונות חוקר פרטי מתמחה בנושאים שלו ויודע לפעול בדרכים יצירתיות שונות במיוחד במקרים שבהם לא ניתן למצוא פתרונות קלים או בדרך הרגילה.
  • חוקר פרטי במרכז  

    חוקר פרטי במרכז בעל נסיון 

     

    ייתכן שאינכם מודעים למה חוקר פרטי יכול ומה לא יכול לבצע אם מעולם לא הייתם צריכים להעסיק אחד. חוקרים פרטיים רבים הם לרוב יוצאי צבא או אלו השירתו במשטרה, ולרוב הם מכירים את עולם החקירות עוד מלפני. אחד ההבדלים המשמעותיים בין חוקר פרטי לשירות צבאי או משטרתי הוא בסמכויות והכלים העומדים לרשות החוקר הפרטי, הרי מדובר בסופו של דבר באזרח רגיל. בניגוד להצגתם של חוקרים פרטיים כזרים הפועלים מרצונם בסרטים ובספרים, חוקרים פרטיים אמיתיים מציעים מגוון שירותים משפטיים וחקירות הן לאנשים פרטיים והן לעסקים.

    למה לשכור חוקר פרטי במרכז?

    חוקרים פרטיים משמשים, כידוע, לאיסוף ראיות בתיקי משפט, אך הם מסוגלים להרבה יותר. להלן סיכום של הסיבות הנפוצות ביותר שעבורן אנשים ועסקים משתמשים בשירותיו של חוקר פרטי במרכז:

    • מעקבים ומעקבים נגדיים: חוקר פרטי יכול לתת לכם מידע מהימן ואת הראיות האמינות ביותר ולפרש אותם בבית המשפט, בין אם אתם מחפשים בן זוג בוגד, מידע על שותפים או סתם רוצה לדעת מה היא זהותו של הסטוקר שלכם.
    • בדיקות רקע ובדיקת נאותות: בדיקות רקע מתאימות דורשות גישה לכלי חקירה מיוחדים, בין אם אתה מסנן מישהו שהכרתם באינטרנט לפני הפגישה אישית או מחפשים מועמדים לעבודה עבור משרות רגישות בתוך המשרד שלכם.
    • מחקר מסמכים המשתמש בטכניקות משפטיות עכשוויות יכול לסייע באיתור ראיות להונאה ועדויות למניפולציה של מסמכים.
    • חקירות הונאה כלליות: חוקר פרטי מומלץ מסוגל לזהות מגוון רחב של הונאות, לא רק זו הכוללת מסמכים מזויפים. הם גם שופכים אור על פעולתם הפנימית של תוכניות הונאה והונאה גדולות יותר כדי לעזור לקורבנות או לעורכי דין.

    גם סכסוכים בין אישיים נמצאים תחת סמכותם של חוקרים פרטיים

    בסכסוכים בין שוכרים למשכירים, חוקרים מועסקים לעתים קרובות על ידי אחד הצדדים או שניהם. יכולתו של בעל דירה להפר חוזה קיים תלויה באופן השימוש בנכס והאם השוכרים עומדים בתנאי השכירות. חקירה של חוקר פרטי עשויה לחשוף עבירות קודמות ובעיות נוכחיות של בעלי הדירה עבור שוכרים, התומכים בתביעה או סעדים אזרחיים אחרים. זהו רק מדגם של השירותים הזמינים, אשר שונים בהתאם אם הלקוח הוא אדם או חברה. חוקים המסדירים בדיקות רקע תאגידים ומסכי תעסוקה מאפשרים להם, בנסיבות מסוימות, לבקש מידע שאינו נגיש לעסקים המבצעים בדיקות רקע למטרות שאינן מיון לפני העסקה או לאנשים פרטיים המבקשים זאת. הסבירות שחוקר פרטי יוכל לסייע לכם היא גבוהה, לכן לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות ישירות למשרד אור חקירות.

השאירו פרטים:

חקירות פרטיות

חקירות דיסקרטיות ופרטיות

חוקרים פרטיים נשכרים לחקור מגוון רחב של נושאים מורכבים. מעקב, זיהוי פלילי, איתור אנשים אבודים וטכניקות חקירה רבות אחרות. עבור אנשים עם היכולות, ההתלהבות וההשכלה

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר