Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

בדיקת פוליגרף בגידה

ככל שאתם מתרחקים לאורך השנים לתוך חיים משותפים, אתם רוצים להיות בטוחים כי בני הזוג שלכם שומרים לכם אמונים בכל מצב. לכל אחד מבני הזוג יש את הזכות לסמוך על המשך נאמנותו של האחר. למרבה הצער, הרגשות מתלהטים כאשר אתם מתחילים לחשוד ולהבחין בדגלים אדומים של בגידה.  אם מתרחשת סיטואציה כזו, אתם יכולים לנסות לדבר עם בן או בת הזוג שלכם, אבל אם השיחה הזו לא הולכת כשורה, אולי גם אתם מחפשים סיבות לפנות לשירות בדיקת פוליגרף בגידה. אור חקירות מספקים את שירותי הפוליגרף המשמשות לפתרון ואימות של מידע במגוון תיקי חקירות, ביניהם חקירות על בגידות.

מתי אפשר לחשוב על בדיקת פוליגרף בגידה?

יכול להיות קשה להתמודד עם המצב בו אתם חושדים בבגידה, גם אם תנסו להחזיר את היחסים למצב הקודם, זה לא תמיד יהיה קל להמשיך ולחיות בחוסר וודאות. מצד שני, אולי תחשבו להתגרש מבן הזוג הנואף כדי להתחיל חיים חדשים. אבל רק בדיקת פוליגרף בגידה יכולה לאמת אם בין הזוג שלכם בוגד או לא. בכל מקרה, לפעמים גם חסר לכם זמן ומוטיבציה להתמודד עם המצב בשלווה מבלי לאפשר לרגשות שלכם להעיב על כושר השיפוט שלכם. במצב כזה, אתם יכולים לחשוב על הזמנת חוקר פרטי שיבצע עבורכם את העבודה הנדרשת על מנת לחשוף את האמת ולספק לכם ראיות להפריך או לאמת את הנושא.

האם כדאי להזמין חוקר פרטי?

כדאי לשקול לשכור חוקר פרטי מכמה סיבות. שקלו תחילה אפשרויות חלופיות אם אתם חושדים שבן הזוג שלכם בוגד בכם. רצוי לשבת ולשוחח עם בני הזוג על החששות שלכם. עם זאת, אם בן זוגכם לא יודה בקיום רומן או מנסה להעביר אליכם האשמות נגד, כדאי להעסיק חוקר פרטי שיוכל לספק לכם את הראיות הדרושות לכם כדי לקדם את התיק. אחד הדברים הראשונים שעליכם לבדוק הוא אם לחוקר הפרטי שאתם מתכוונים להעסיק יש את הניסיון הנדרש לביצוע העבודה. דברו עם החוקר הפרטי על הממצאים של חקירה זו. וודאו שהם מוכנים לספק לכם דו"ח יסודי שיתמוך בתיק שלכם בבית המשפט וישמש ראיה מוחשית. לקביעת פגישה ללא התחייבות ובדיקת הנושא מול מקצוענים בתחום, צרו קשר עם אור חקירות.

בדיקת פוליגרף בגידה

השאירו פרטים:

חקירות פרטיות

חקירות דיסקרטיות ופרטיות

חוקרים פרטיים נשכרים לחקור מגוון רחב של נושאים מורכבים. מעקב, זיהוי פלילי, איתור אנשים אבודים וטכניקות חקירה רבות אחרות. עבור אנשים עם היכולות, ההתלהבות וההשכלה

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר