Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

חקירות בינלאומיות ומעקבים

בעולם בו אנו חיים כיום, תקשורת מתרחשת באופן מיידי וישיר מעבר לגבולות. תקשורת בינלאומית יכולה להיות מועברת בצורה פשוטה, כמו מדיה חברתית, או שהיא יכולה להיות מועברת בדרכים מורכבות יותר, כמו פתיחת חשבונות בנק בחו"ל, ביצוע השקעות בחו"ל או הרחבת עסק בינלאומי. לכל צורה של קשר עם העולם מעבר לגבולות המדינה יש פוטנציאל להפעיל חקירות בינלאומיות המשתרעות על פני גבולות לאומיים. למרות שהתקשורת עם מדינות מחוץ לישראל עשויה להיות די פשוטה, דברים יכולים להיות בעייתיים כאשר התערבות מחייבת חקירה וגופים נוספים. אם יש לכם נושאים לא פתורים מעבר לים ואתם זקוקים לאדם מקצועי לסמוך עליו באיתור כל המידע הדרוש לכם, אור חקירות הם הכתובת עבורכם.

מה הן בעצם חקירות בינלאומיות?

במהותן, חקירות הן חקירות המתרחשות מחוץ לגבולות המדינה ומחוץ לתחומה של מדינת ישראל. כתוצאה מכך, מתקיימת חקירה בינלאומית בפרמטרים של חוקים שאינם מאמתים את מערכת המשפט שאנו רגילים אליה בישראל ומשלבת גם התנהגות מוסדית אזורית. כל חקירה, גדולה או קטנה ככל שתהיה, שמתבצעת מחוץ לגבולות המדינה צריכה להיות מטופלת על ידי מומחים שיש להם הרבה קשרים ומומחיות. לאור זאת, ביצוע חקירה בינלאומית בסיוע משרד חקירות הפועל בחו"ל או משרד המתמחה בביצוע חקירות הוא רצוי ונדרש כאחד.

מה קורה במהלך חקירה בינלאומית?

מספר רב של דברים יכול להוביל לחקירה בינלאומית, והוא יכול להתייחס למספר רב של פניות בינלאומיות ממגזרים שונים. היקף העבודה, חשבונות בנק ונכסים כמו נדל"ן, כלי רכב ונכסים אחרים הם רק כמה דוגמאות לחקירות שניתן לבצע בחו"ל. חקירה כזו היא חקירה כלכלית בינלאומית, המאפשרת ללמוד על מצבו הפיננסי של הנבדק. חקירות עשויות להיות נחוצות אם אתם מתגרשים מבני הזוג המתגוררים בחו"ל, אתם צריכים ליישב סכסוך אישי או עסקי, אתם רוצים לפתוח עסק חדש מחוץ לישראל, או שאתם רוצים לוודא שהאדם או החברה שאתם מתכננים לעבוד איתם אמינים. כאשר איתור נכסים בינלאומי הוא עוד חקירה שכיחה. נדרשת חקירה יסודית על ידי משרד חקירות בינלאומי בעל מוניטין שיכול למצוא את כל הרכוש או הנכסים הרשומים על אדם מסוים, משפחתו או חברה מסוימת במקרה שיש חשדות לגבי רכוש או נכסים  שמסתירים מכם. לבירור הנושא ושכירת שירותי חוקרים פרטיים המתמחים בחקירות צרו קשר עם אור חקירות.

 

חקירות בינלאומיות

השאירו פרטים:

חקירות פרטיות

חקירות דיסקרטיות ופרטיות

חוקרים פרטיים נשכרים לחקור מגוון רחב של נושאים מורכבים. מעקב, זיהוי פלילי, איתור אנשים אבודים וטכניקות חקירה רבות אחרות. עבור אנשים עם היכולות, ההתלהבות וההשכלה

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר